Marketing en Webbouwer

Creatief
Meedenken

VDMmarketing is de webbouwer die jou helpt op verschillende vlakken. Van het meedenken over jouw online marketing strategie tot het opbouwen van een website waar je trots op kan zijn! VDMmarketing denkt graag met je mee!

k

Website problemen?

Ben je niet te tevreden over je huidige site? Werkt er iets niet naar behoren? Ik kan je helpen om je site weer aan de praat te krijgen. Stap je over naar mijn hosting dan betaal je vaak niets!

Websites Bouwen

Wil jij je website aanpassen maar heb je geen idee hoe je dat moet regelen? Ik kan je helpen om verder te komen met je site. Van bouwen tot aanpassen. Soms kan dat zelfs kostenneutraal.

Wist je dat 97% van alle consumenten het internet gebruiken om lokaal te winkelen of om een dienst te vinden? Daarom is het heel belangrijk dat je in je regio vindbaar bent. Met deze checklist kun je je zichtbaarheid enorm vergroten. 

Stap 1: Claim je Google Mijn Bedrijf vermelding en stel hem op met de juiste adressen, telefoonnummers, afbeeldingen, URL’s, openingstijden en categorieën van diensten en producten die je levert.

google mijn bedrijf

Stap 2: Zorg ervoor dat je op je Google Mijn Bedrijf/Facebook/Twitter etc. vermelding UTM-parameters hebt ingesteld, zodat je kunt bepalen wat werkt en wat niet.

Stap 3: Zorg dat je consistent bent met je Naw-gegevens bij elke uiting. Ga dus altijd met dezelfde gegevens profielen invullen op bijvoorbeeld Facebook en LinkedIn etc.

Stap 4: Zorg ervoor dat je reageert op zowel positieve als negatieve recensies op Google Mijn Bedrijf vermeldingen.

Stap 5: Zorg ervoor dat je een locatiepagina op je website hebt die de juiste adressen en telefoonnummers vermeldt voor alle locaties die je bedrijf heeft.

Stap 6: Haal de bezem door je profielen op LinkedIn en Facebook. Update ze met de juiste adressen en telefoonnummers, logo’s en URL’s.

Stap 7: Gebruik je betaalde kanalen om je organische lokale SEO-strategie te verbeteren.
Maak een zoektermenrapport om te zien of gebruikers verschillende provincie-, stads- of postcode wijzigingen invoeren.

Bekijk welke vragen gebruikers stellen met verschillende lokale plaatsen van PPC-campagnes en maak gelokaliseerde content met het beantwoorden van die vragen.

Stap 8: Meld je website aan bij lokale startpagina’s die in jouw werkgebied vallen. Ga hier ook weer niet overdrijven maar enkele goede link kan je positie goed doen in Google. 

Stap 9: Zorg er voor dat je site absoluut goed laad op mobiel (bekijk hem zelf vanaf je smartphone en wees kritisch!). Meer dan de helft van alle zoekopdrachten is mobiel. Het is dus van enorm belang dat je site op een telefoon goed laad.

Stap 10: Richt enkele pagina’s van je website op plaatsen waar je actief bent. Als je een fysieke winkel hebt, richt je je altijd op de plaats waar je winkel staat. Zorg er voor dat in de titel van je pagina’s de plaats of plaatsen worden genoemd, zodat Google goed weet waar je je op richt.

Stap 11: Zorg er voor dat je in diverse online telefoonboeken staat. Dit is een signaal voor Google dat je actief bent in de plaats waar het telefoonboek je heeft staan. Let hier wel op dat je niet hoeft te betalen voor een vermelding!

Stap 12: Ga kijken op de websites en sociale kanalen van je concurrenten. Bekijk wat zij anders doen dan jij en doe hetzelfde als ze hoger staan in Google!

Haal je momenteel niet of weinig klanten binnen met je site?

Neem eens contact op en laat je site eens doornemen door mij. Dan help ik je om je website wel voor je te laten werken en soms bespaar je nog geld ook!

Contact

3 + 2 =

Ook interessant: