Marketing en Webbouwer

Creatief
Meedenken

VDMmarketing is de webbouwer die jou helpt op verschillende vlakken. Van het meedenken over jouw online marketing strategie tot het opbouwen van een website waar je trots op kan zijn! VDMmarketing denkt graag met je mee!

k

Website problemen?

Ben je niet te tevreden over je huidige site? Werkt er iets niet naar behoren? Ik kan je helpen om je site weer aan de praat te krijgen. Stap je over naar mijn hosting dan betaal je vaak niets!

Websites Bouwen

Wil jij je website aanpassen maar heb je geen idee hoe je dat moet regelen? Ik kan je helpen om verder te komen met je site. Van bouwen tot aanpassen. Soms kan dat zelfs kostenneutraal.

Ik geloof in de kracht van gratis. Om nieuwe klanten binnen te halen is gratis eigenlijk een soort toverwoord. Sterker nog. Bijna alles wat ik aanbied is gratis op https://VDMmarketing.nl

Waarom zou je een gratis aanbod hebben en hoe kom je op het aanbod?

Een gratis aanbod kan van alles zijn natuurlijk. Het moet vooral bij je bedrijf passen en de bezoeker van je site moet er daadwerkelijk iets mee opschieten. Anders verlies je vertrouwen en dan kan je het wel vergeten. De sleutel is om alles wat je doet met integriteit te doen en het ook daadwerkelijk te leveren! Voor een gratis aanbod heb ik 2 stelregels waar ik me aan houd.

1. wat zou een aanleiding kunnen zijn om te kopen en die aanleiding creëren door iets gratis aan te bieden

2. een duidelijke funnel voor jezelf maken om mensen iets te verkopen (cursus of zo)
Een funnel is gewoon een denkbeeldige tunnel waar je mensen in leid waarbij het eigenlijk onvermijdelijk is dat men tot de conclusie komt dat de volgende stap iets van jou kopen is.

Een voorbeeld van een Funnel:

1. Je post een gratis aanbod wat aansluit op facebook/linkedin in een groep voor de doelgroep die je target

2. Iemand reageert (kan soms meerdere malen kosten maar het gaat gebeuren) met interesse

3. Je geeft ze het gratis aanbod en gaat met ze in gesprek

4. Je gaat op actief zoek naar andere problemen wat in jouw veld van expertise ligt. Kijk hiervoor op de site van de prospect en op de facebookpagina etc etc.

5. Je verteld hoe de situatie zou kunnen zijn als je de gratis prospect zou gaan helpen en hoe gaaf het zou kunnen zijn. Of ga op zoek naar een klein ding wat je voor ze kan doen waardoor ze een grootte impact merken.
6. Fix het kleine ding
7. Ze vragen dan standaard wat er tegenover moet staan
8. Je geeft aan dat dat later wel komt
9. Nu heb je wederkerigheid (meestal) Dat betekend dat de prospect zich schuldig voelt en wat terug wil doen voor jou.
10. Je bied aan om iets te regelen wat iets groter is en zeg dat je dat echt goed kan fixen. (Fix het ook werkelijk goed!)
11. Je geeft aan wat het kost om dat idee te realiseren en maak het een offer they cannot refuse
12. Dat vinden ze goed (of niet). En jij overtreft hun verwachtingen.

13. Jij bent degene die ze vragen als ze weer iets hebben wat in jouw expertiseveld valt.

Conclusie over Salesfunnels

Bovenstaande is natuurlijk niet de enige manier om een funnel te maken maar een voorbeeld. Je moet voor jezelf bepalen hoe jij dit model kan invoeren in je bedrijf zodat je meer verkopen of opdrachten kan pakken. Het is in ieder geval minder moeilijk dan je denkt. 

Gratis website

VDMMarketing maakt gratis websites voor iedereen die een simpele site wil hebben met een contactpagina. Jij de tekst. Ik de installatie. Simpel!

Gratis Cursus Website bouwen

Wil jij liever zelf alles in de hand houden wat je website betreft? Voor jou heb ik een gratis cursus website bouwen gemaakt.

Wordpress beveiliging

Heb jij een WordPress website en heb je niet te tijd of de kennis om hem goed te beveiligen? Geen probleem. VDMmarketing doe het voor je.

Ook interessant: